Ute i hösten

Det är så härligt att lite ensamtid med min karl. Så ibland smyger vi faktiskt iväg utan Enzo för att vara lite "barnfria". Idag fick även kameran följa med. Så lite bilder blev tagna. Nu börjar verkligen färgerna på träden komma fram. Så härligt! Får se om vi någon dag tar en riktig skogspromenad. Skulle vara hur mysigt som helst.
Vi gick förbi Lidl och köpte hem lite nyttigt och gott, även två lite mer onyttiga saker. Vaniljmunkar. Så vi satte oss vid vattnet med våra munkar och bara njöt av livet. Njöt av att vi har varandra. Tillslut reste vi på oss och knatade hem.
Där hemma möttes vi av en väldigt glad Saluki. Mysgubben nummer ett. Alltid lika glad när vi kommer hem. Finns inget bättre än att komma hem till min glada Enzo. Omar är även pigg på att byta om så fort han kommer hem och då springer Enzo mer än hjärna upp i sängen och håller honom sällskap.

Med ett varmt välkomnande gjorde vi i ordning frukten som vi köpt. Åt granatäpple för första gången i mitt liv. Förstår inte varför jag inte har gjort det tidigare. Var ju så gott!? Synd att det är den dyrare frukten så det är inget jag kommer köpa varje dag. Kanske passar bra till fredagsmys?