Min höst, en lista

Den här hösten kommer vara annorlunda jämfört med tidigare år. För att mitt liv är helt annorlunda. Det är så fantastiskt hur ett liva kan ändras så mycket på ett år. Jag är otroligt glad över att det har gjort det. Önskar inte att mitt liv var på något annat sätt än det är just nu.

Tidigare år hade jag gjort detta: 
Tagit långa promenader i skogen med Enzo alldeles själv, kameran hade säkert följt med.
Suttit och myst framför en serie med en varm kopp choklad.
Ut och fotograferat alla höstens färger.
Myst med tända ljus, säkert haft en mängd spakvällar.

I år kommer jag göra detta: 
Försöka göra som tidiagre år men med Omar.
Packa och förbereda inför flytten till Irak. 
Ta hand om min lilla familj. 
Uppskatta detta som troligen min sista höst i Sverige.
Umgås med familj och vänner på ett helt annat sätt, njuta av varje ögonblick. 


Vad brukar ni göra under eran höst? Dela gärna med er!