Kliar i fingrarna

God morgon! Vaknade mycket tidigare än planerat, skulle upp klockan 07.00 men vaknade istället 05.40. Jaja tidig start på dagen helt enkelt. Det är så jag brukar se det. Om det inte är som igår och jag vaknar 03.00 då försöker jag somna om för det finns även för mig en gräns på när dagen borde börja och inte börja. 

Ska jag vara ärlig så är jag riktigt nervös inför att gå till det här så kallade jobbtorget. Just för det sociala, men vem vet alla kan är lika störda som jag. Kan ju hoppas på det...
Jag var iallafall duktig och la fram kläder igår för att inte störa min karl så mycket nu på morgonen. Börjar gilla att planera hur jag ska se ut. Blir inspirerad av det på något sätt.

Ojoj känner inspiration till bloggen så att det bara kliar i fingrarna. Helt sjukt! Tror jag aldrig varit såhär inspirerad med bloggen. So I will just go with the flow I guess. Tänk vad en design man gillar kan göra och verkligen komma på vad man vill blogga om och hur man vill uttrycka sig kan göra. 

Bjuder på hur jag såg ut igår!