Inspirerad till att fotografera igen

Känns så härligt att inspirationen till att fotografera har kommit tillbaka. Där av ändrat lite på bloggen. Vill visa upp det jag är nöjd med och för att få in mer seriöst fotograferande i vardagen. 
Som jag ville förut så blev det en liten skogspromenad idag på cirka 100 meter, bättre än inget. Passade på att fota mina stilig Enzo och sen blev det porträtt på mina killar tillsammans såklart. Är så lyckligt lottad som har dessa två i mitt liv. Kommer alltid tycka det är komiskt. Skaffade en arabisk hundras och blev kär i en arabisk man och kommer flytta till Irak där Saluki älskas. Intressant hur livet går till men jag är glad över att det blev så. 
Blev även riktigt nöjd med dessa bilder!
#1 - Tommy

Sv: HAah .. Jag installerade Aksimet och vet du, jag har inte fått en enda spam kommentar i dag. Lycklig bög haha!

Svar: Haha skönt!
Denise Taylor