Tjatar ut er med höstbilder

Känner att jag tjatar ut er med mina höstbilder men det blir så när jag älskar att ta biler i höstens natur och omgivning. Det är något magiskt med det.

Jag kan på en gång påstå att som vanligt är jag inte 100% nöjd med designen.Kändes himla bra i huvudet men nu när den är på plats är jag inte lika nöjd längre. Vet inte vad ni tycker? 
Idag har jag panik. Imorgon kväll är det en som ska titta på lägenheten. Vi har lyckats skapa kaos i lägenheten igen. Blir lite smått trött på mig själv ibland. Men det ska vi ordna. Bara ta ett steg i taget helt enkelt. Bara vi sätter fart så blir det bra. 
Om ni undrar varför jag är uppe tidigt är det för att jag ska på läkarbesök. Sen när jag kommer hem är det bara att sätta fart. Ska även ringa en annan läkare för att jag har problem med axeln/armen. Bara fel på min kropp just nu. Jaja bättre ha allt samtidigt istället för att få i omgångar. 

Hoppas ni har en mysig morgon och en fin dag!