Perfekta löven


 
Tror säkert att jag hade kunnat sova längre idag men idag fick jag inte. Läkarbesök klockan 8. Ska vakna till liv och få i något i magen snart. Sen lägga på något form av ansikte så att jag ser lite piggare ut. 
Igår på morgonpromenaden ångrar jag att jag inte hade kameran med mig. Skulle fått den härligaste bilden på en ekorre. Fy skäms på mig. Tror kameran kommer att få gå överallt med mig så att jag inte missar sådana ögonblick. Ekorren satt på stammen på väg upp i trädet och stannade till och kollade på oss, solen var i perfekt läge och ekorren var bara för söt. Så frustererande!
Fick iallafall fina bilder på löven och stigen när vi tog en mysig höstpromenad med hundarna. Älskar känslan i bilderna och skärpedjupet. 

Igår när vi skulle somna gick Luna runt och pratade igen. Sa åt henne att komma och lägga sig hos oss men det ville hon inte. Ska försöka spendera kvalitétstid med henne varje kväll innan vi lägger oss, då kanske hon bli lugnare. Svårt att veta vad hon vill nu för tiden. Förut när Poseidon levde då var det att hon ville ha mat en viss tid och gick runt men nu är det som ett stort frågetecken. Eller så vill hon bara ha en massa kärlek. 
#1 - Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Åhh hösten är så himla vacker nu!! :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar: Ja verkligen :D Kram!
Denise Taylor