Missade dagen

Gissa vem som missade att det var kanelbullens dag igår?! Tror vi får ta igen oss idag. Det är nog inte mer än rätt!
Ska försöka få i mig frukost snart men har ingen aptit just nu. Samtidigt är jag hungrig. Varför ska kroppen vara så knäpp ibland, hungrig och ingen matlust. Sitter iallafall bredvid en kelig Luna. Allt något. Pratglada, underbara, fina Luna. Min lilla gräddnos som jag alltid kallar henne då hon älskar vispad grädde. Tror jag ska vispa något med grädde de närmsta dagarna så att hon kan få slicka av visparna. Sen kallar jag henne för gräddnos för att hennes nos är vit som grädde. 
Senaste dagarna har det tyvärr bara blivit morgoninlägg, vet inte riktigt varför? Ska försöka ändra på det. Ta med kameran idag och fotografer när jag går iväg. Kan vara en bra idé. Var ett bra tag sedan det bara var kameran och jag. Dags att gå på en dejt med min Canon EOS 60D. 

Hoppas ni får en bra dag!!