Mimis Födelsedag

Idag har det inte varit en vanlig dag utan idag har det varit Mimis födelsedag! Stort grattis hjärtat!
Jag och mamma gjorde tårta när jag kom till henne, slog även in en massa paket. Hundarna var såklart med och firade. Mimi är som en syster till mig som jag kan vara något mer öppen till. 
Jag gav henne ett likadant halsband som jag fick hem och sedan från mig och Omar fick hon ett hjärta av trä som hon kan ha på bordet som en inredningsdetalj. Sedan väntar hon på en gåva från Omar som ska kanske komma från Irak. Så det blir spännande! Känns som hon var nöjd med dagen, jag är iallafall det.

Senare kom min bror till mamma så jag åt lite middag med mamma och bror. Kom lite tårar i hjärtat för det var sista middagen för oss tillsammans i just den lägenheten troligen och sista middagen tillsammans på väldigt länge. Vem vet när vi kommer vara tillsammans igen..... Mamma åker om en vecka till Malta. Imorgon sak vi försöka få lite bilder på oss tillsammans. Omar får agera fotograf....som vanligt!
#1 - rememberthiis.blogg.se

Kul :))