Bokidé

God morgon! Vaknade tidigt idag också. Förstår verkligen inte varför jag ska vakna så tidigt hela tiden? Ja det finns ju en anledning till att jag är sjukskriven. Tror Luna dock hjälpte mig att vakna idag. Hon går runt och mjauar. Känns som hon har ändrat personlighet sen Poseidon gick bort. Mamma har sagt att hon pratar mer och hon vill vara när en mer. Poseidon var verkligen hennes allt, hennes trygghet, kärlek, bror och bästa vän. Inte så lätt i heller när jag har en Dandy som är en igel på mig. Att försöka göra alla djur nöjd samtidigt är inte lätt kan jag säga. 

Igår skrev jag att jag hade en idé som jag skulle börja arbeta på och det är en bokidé. Kom inte så långt med det igår så jag tänkte satsa lite idag. Vi får väl se när det blir klar. Kommer ta ett bra tag. Men jag är redo för att börja arbeta med detta.
#1 - William

roligt med en bokidé :D hoppas att du får en bra start på den idag :D

Svar: Ja verkligen! :D
Denise Taylor