Soluppgång

Fördelen med att vakna tidigt är att man får se den magiska soluppgången. Sen kan det ju vara trevligt att sova också men det kan jag ju dock göra när jag ligger nergrävd i jorden. Passade  på att ta dessa bilder igår när vi hade vaknad när jag var häpnad över hur vackert det var. Det var länge sedan jag skådade en soluppgång. Känns det som iallafall. Ibland måste man njuta över det man ser helt enkelt. Njuta av det vackra som naturen kan ge en. 

Min kropp tyckte jag skulle vakna 05.20 idag även fast jag hade tänkt vakna en timma senare, förstår verkligen inte varför jag vaknar så tidigt? Enzo och Omar ligger fortfarande i sängen så det är jag och Luna som är uppe fast nu har dock hon lagt sig till rätta bakom min skrivare. Så jag sitter här själv med min laptop. Men jag gillar på något sätt att starta dagen med liten egentid. Vet inte varför riktigt, sitta vi datorn och redigera i lugn och ro kanske?

Ne nu ska jag ordna i kategorierna, känns som fotografering kommer att bli en stor del av mig igen så tänkte ordna lite kategorier för fotografering.
 
#1 - annelie

diggar din header ;)

Svar: Tack :D
Denise Taylor