Morgonbabbel och planer för bloggen

God morgon mina sköna  hönor och tuppar!  Jag har verkligen vaknat på rätt sida idag. Känner mig pigg och inspirerad. Dock har jag en massa telefonsamtal att ta tag i idag. Två kan jag inte berätta än vad det är men ni får nog vet inom tid. Men de andra två är med min läkare och sen hur jag ska få pengar om jag blir sjukskriven igen. Livet är lite komplicerat men jag är glad ändå. 
Sitter bredvid min Sohrab (Enzo, men vi börjar kalla honom Sohrab nu bara för att det är vackrare och det är hans riktiga namn), när vi precis köpt honom då var det att gå upp klockan sju som gällde varje dag. Men n tror jag han börjar bli värst på sovmorgon. Det är ju skönt för då får vi en lugn start. Just nu är jag den enda som är vaken. Hoppas på att Omar kan sova ut idag, han har vaknat så tidigt senaste veckan/veckorna. Han kan behöva det. 

Idag ska jag göra om lite bland kategorierna tror jag. Har listat ut vad jag verkligen vill blogga om och som jag tror ni kommer tycka är intressant. T.ex. mer om Sohrab, träning, mina tips som hundägare och som jag har lärt mig under den snart två åren jag har haft honom. Mer om stegen för oss att komma till Irak, hur det går med uppehålltillstånd. Mer om mina intressen som fotografering, skönhet osv, och mina erfarenheter i livet. Tror detta kommer bli en blogg för alla. Ska även försöka hålla en jämn uppdatering.