Hemma och ha två fyrbenta

Kom hem frör en timma sedan. Idag har vi varit och träffat Omars advokat inför intervjun med migrationsverket. Känns som det gick bra. Satt i över en timma med advokaten och en översättare. 
På vägen hem åkte vi till mamma. Där plockade vi upp Enzos flygbur och sedan fick Luna flytta hem till oss ett tag. Dom ska göra om balkongen hos mamma så vi tänkte det var bäst att hon fick bo hos oss ett tag. Jag fick dock anävnda mina ben och gå hem med Enzo som hade sovit hos mamma. Inte alls lika roligt. Så nu är jag helt slut. Sitter här med en kopp kaffe och ska försöka bli pigg igen, vill sedan gå till vår livsbutik och köpa något gott eller något jag kan göra något gott med. Är så sugen på någonting!!

Luna undersöker i perioder lägenheten. Först verkade som hon letade efter någon, vet inte om plockade upp någon lukt av Poseidon. För hon gick och undersökte verkligen varje vrå i vardagsrummet och mjauade. Hoppas hon kan bli lite hemmastadd här, jag är ju inte helt främmande för henne då jag har varit med henne sen vi köpte henne och hon kommer i princip aldrig vara ensam.