Naturens underverk på morgonen

God morgon min sköna! Morgonen bjöd på en vacker morgon. Dimma över vattnet, spindelnät med droppar på. Njuter!. Det är så kul att jag vill ha kameran med mig hela tiden nu. Känner mig så inspirerad till att ta bilder på detaljer och hitta gyllena ögonblick. 

Idag är det städning som står på schemat. På tisdag börjar människor ringa och vill titta på lägenheten jag hyr. Så för min egen del vill jag ha lite finare hemma. Få undan saker, till exempel få bort flygburen från hallen. Göra så att det ser lite trevligare ut med andra ord. 
#1 - Sanya

Åh vad vackra bilder! Önskar jag hade viljestyrkan att stiga upp vid typ kl 05 för att fota, är ju som vackrast ute då :)

Svar: Tack så mycket! Jag har inte frivilligt gått upp så tidigt senaste dagarna haha xD
Denise Taylor

#2 - Linnéa

Så fint!

Svar: Tack :D
Denise Taylor